Ner och bada

God morgon!

Har nyss vaknat. Eller tja mamma väckte mig. Men anyway så har jag ätit frukost och så ska jag ner och bada för det är jätte fint väder. Och dels för att min moster ringde och undrade om vi skulle ner annars hade jag nog fortfarande sovit. Men man måste nästan upp vid 10 tiden om man ska ner till badet eller ännu tidigare. För annars så försvinner ju värmen på eftermiddagen så det är ju därför jag inte har vart nere och badat så mycket för att det blivit kallt när jag är redo att gå. Som igår när jag var i Uppsala så tyckte jag att det var jätte varmt och sa att jag skulle ner till badet sen när jag kom hem men när vi var hemma så hade det ju blivit kallt. Och ju en sak till om Uppsala, dom har en å som riner igenom eller vad man ska säga. Men där iallafall så har dom byggt som bryggor vid sidan men inte såna bryggor som man ställer båtarna vid utan som är meningen att man ska sitta på och typ ligga och sola. En brygga där var byggd skit häfftigt i nån böj som man skulle ligga i. Jag skulle verkligen vilja ha det i Enköping. Det vore väldigt myssigt! Sen på en annan brygga så var det en emo-grupp som satt och rökte vattenpipa. Såg fett soft ut!
Men måste väl göra mig iårdning nu om jag ska ner och bada innan det blir alldeles för kallt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0