Mobilt bredband om 14 dagar!


Jaa! Om 14 dagar har jag mobilt bredband. Tyvärr är det från Tele2 men whatever? Förhoppningsvis hoppas jag att det funkar bra ändå. Jag ville ju ha från Telia eller 3 men mina föräldrar bestämmer tyvärr. Men om jag hade tjatat lite hade dom blivit arga och tillslut hade jag fåt från nån av dom istället. Men nu orkar jag inte det och dom skulle egentligen lika gärna ta tillbaks allt och inte låta mig köpa det. Men anyway så tycker jag väldigt mycket om att jag äntligen har fåt det! Men jag vet inte vilken färg jag ska ha? Eller det kanske bara finns i vit från Tele2. Men om inte kan ni gärna få ge lite förslag. Det vore ganska kul. Men som jag känner nu så blir det nog vit. För det är snyggast enligt min åsikt.
Nu ska jag gå ut till min kanin och ge henne lite mat. Och jag ska faktiskt släppa ut henne ett litet tag. Men inte så länge för det orkar jag inte!

Om ni vill veta mer om mobilt bredband från Tele2 klickar ni på bilden!

Kommentarer
Postat av: Trixie Eklöf

Det finns bara i vitt!

2008-07-15 @ 15:42:54
URL: http://trixieeklof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0