Mobilt bredband från Sony Ericsson


Jag satt ute på Sony Ericssons hemsida och såg att det stod Mobilt Bredband så jag klickade där och då visade det sig att dom ska börja tillverka Mobilt Bredband även de :) Men det har inte kommit ut än men jag hoppas det är billigare än det från Telia för då kanske mamma och pappa går med på att skaffa det! I hope!!! Och jag tycker att det på något sätt är rätt snyggt, men det viktigast av allt är att man kan ha med sig det och att det är så litet så det tar ingen plats. Men en till sak med det som var så bra som dom andra inte ha är att det även är som ett memory stick så man kan lagra masor med saker i den också. Den vill jag verkligen ha! Tur att jag får meddelande från Sony Ericsson så förhoppningsvis säger dom till i breven när det kommer ut.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0