Måste sova ska upp tidigt imorgon!

Nu ska jag snart gå och lägga mig. Ju förr jag lägger mig desto snabbare går det att somna. Och jag ska ju upp halv nio imorgon så det blir nog bäst om jag får en riktigt god nattsömn. För jag ska göra väldigt mycket innan jag ska iväg. Ska duscha, äta frukost, bestämma vad jag ska ha på mig och så måste jag ju självfallet komma ihåg tiden så jag inte missar bussen. Det vore ju olyckligt.
När jag är klar så ska jag ringa Yvonne så kommer hon och hämtar mig, och så åker vi ut till oss. Ska bli så kul att vara hundvakt. Och ännu bättre är det att jag hinner klippa mig innan skolan början :) Fett nice xD Hoppas Jossan kommer ihåg någorlunda hur min frisyr såg ut för jag hittar inte bilderna på den. Men eftersom att jag kommer in så mycket tidigare (40 minuter) så kan jag ju sitta och kolla lite frisyrer i deras böcker. Och vem vet det kanske till och med blir en helt annan frisyr när jag kommer ut genom dörrarna. Det vore kul ;) Allt kan händ och det vore kul med lite förändring. Har ju haft den här frillan i dryga halv året nu och kanske ska sikta in mig på nåt nytt. Får ju inte fasna i samma grop igen och inte bytta frilla på typ 3 år :S Får inte hända igen! Skulle det bli så får ni som träffar mig dagligen lova mig att ni slår till mig riktigt hårt i facet!
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0