Mammas nya dator


Här i denna lådan låg mammas nya dator

Här är datorn

Det funkade inte direkt men sen funkade det!

Nu har vi kommit hem och hämtat datorn och allt är fixat. Från början gick det inte att komma ut på internet för vi fick ingen anslutning men tillslut så fick vi hjälp när vi ringde till en support. Så nu är allt prima. Men jag är fett avensjuk! För dom fick Vista Home Premium till datorn! Gud vad irriternade!
Men snart har väl jag också det förhoppningsvis. Och jag tror inte att det går att föra över det här på en CD så man kan installera på min dator.
Jag satt och la upp bilderna ovan då min store bror kom in och sa till mamma att jag la in massa belder på hennes datorn. Och det tog ett tag innan jag fick henne att förstå att jag inte lägger in bilderna på datorn utan bara på bloggen. Men jag tror och hoppas att hon fattar nu att jag inte har lagt in nå¨got i hennes datorn. Men man kan ju säga att hon blev ganska sur iallafall. Men jag ska inte sitta vid hennes dator nå mer nu för hon blir bara ännu surare!

Kommentarer
Postat av: Trixie Eklöf

Man kan säga Windows Vista, bara helt enkelt :)

2008-07-15 @ 21:19:41
URL: http://trixieeklof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0