Lånar dongeln igen

Jag sitter i vårat förtält med datorn i knät och har lånat Evelinas dongel (mobilabredbandet). Ganska nice ;) Hon och nästan alla andra vuxna har åkt och handlat för vi ska har långbord på fyllsnäs igen :P Campingen heter igentligen Tyllsnäs men vi har döpt om det den för att föra året sammt det här året har vi haft långbord och ungeför hälften av alla har varit fulla! Ganska roligt xD Men innan vi ska ha långbord så ska det spelas en match 18.30. Och sen så är det dags. Och mamma kommer också idag :) Ganska roligt att träffa henne igen!
Jag har massor med bilder men jag kan ju inte lägga in dom :S Det är ganska jobbigt faktiskt. För jag vill vissa hur trevligt vi har det. I förgår kväll så var jag upp till Evelina och kollade på film med henne på hennes datorn. Jag kanske har berättat det här man anyway så kollade vi på Pokemon. Den nyaste filmen och den var skit bra xD haha :P Låter lite weird men det var faktiskt så :P Det var riktigt roligt och trevligt. Hon har Windows Vista på sin dator och det var ju skit bra ju! Jag vill ha det. Men vet inte riktigt än om jag kanske ändrar mig. Men det finns egentligen ingen mening med att ha vanliga XP. För jag har inte laddat hem på typ över ett halv år. Och ärligt talat så känner jag inte för att göra det heller även fast jag har massor med filmer som jag vill ha men inte orkar ladda hem. Och det är inte samma sak om jag skulle ladda hem Visat för det har jag redan gjort en gång och det är helt klart inte en nästan likt det riktiga! Så jag har funderat på att kanske köpa det. Vad tycker ni?
Jag har pratat med pappa igen om mobilt bredband och nu börjar jag komma nån vart i mitt eviga tjatande kan jag säga :) Några dagar till med lite tjatande så kanske jag har ett mobiltbredband snart. :D Men så är det det att vilket märke ska jag köpa från? Evelina har från 3 och det funkar jätte bra. Men jag undrar hur Telias är?! Men om jag inte får se hur det är så kommer det nog bli från 3. Och det är ju faktikt det bästa på marknaden. Men det är lika dyrt med Telia och på 3 så är det halva priset året ut och på Telia är det gratis året ut. Så även där blir det svårt att välja. Men ni kan kanska ge mig några bra råd om vad jag borde köpa. Men nu ska jag ta och skriva klart och kika lite på dom andra sidorna för det har jag ju inte gjort på några dagar nu!

Kommentarer
Postat av: Trixie Eklöf

Tele2! 99 spänn i månaden, Fast... det var ju specialpris den gången vi skaffade!

2008-07-10 @ 23:23:56
URL: http://trixieeklof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0