Lånar Dannes dator

Hejsan!
Jag gjorde inget mer inlägg igår därför att min dator slutade funka, eller ja jag fick ingen kontakt med internet. Så det blev som det blev. Men nu är jag tillbaks :) Jag sitter ute hos min storebror, fats han vet inte om det för han är inte hemma. Tur annars hade jag inte fåt låna datorn. Men jag har inget lust att skriva om går dagen. För det finns egentligen inget att skriva om, för det hända inte något. Men jag är ganska säker på att det kommer ta ett tag innan jag kommer få mitt mobila bredband men jag är inte så säker på att jag får berätta anledningen så därför avstår jag från det. Men jag är ganska arg över just det iallafalll. Jag och Hampus har nyss kollat på Alvin och gänget. <men har inte så mycket mer att skriva om så ska sluta nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0