Läkartid...

Jaha.. nu är man hemma där. Det var jätte skönt nere på badet. Varmt och skönt. Men jag orkade inte vara kvar där nere för jag hade så himla ont i mina knän. Så när jag kom hem så sa jag till mamma att jag hade jätte ont. Jag frågade om hon kunde ringa till nån läkare så dom kan kolla på dom. För det gör så himla ont... Så hon gjorde det. Jag fick tid hos läkaren 16/7 kl. 13.00 tror jag att det var. Från början skulle jag få den 11/7 men då sa vi nej. För då skulle vi få en jävla cp-läkare som jag hatar. Så vi fick ta lite senare. Men det gör inget för om jag hade tagit den andra skulle han med all säkerhet säga att det inte var något fel alls. Men nu fick jag en läkare som heter Kaarina. Hon är ganska bra iallafall. Men jag hoppas verkligen att dom kan hjälpa mig för det gör så himla ont :S Och jag hoppas verkligen inte att det är växtverk. För då kommer det att göra ont hur länge som helst. Och det vill jag inte. Och det hjälper inte att ta en alvedon :( sorgligt men så är det. Men nu är det bara att vänta dom här dagarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0