Kollar på Las Vegas


Sitter här i min ensamhet och kollar på Las Vegas. Jag är ensam hemma. Ganska trevligt faktiskt. Lungt och skönt. Mamma har gått till jobbet, Hampus är hos kompis och pappa pch Daniel är och lämnar pappas lastbil i Enköping. Så jag är ensam hemma och sitter i rummet framför TV:en och datorn. Ganska trevligt ska jag säga. Inne i TV-rummet är TV:en också igång och där är det Scrubs och jätte hög volym men jag orkar inte gå in dit och stänga av TV:en. Men får väl lov att göra det om jag ska kunna höra Las Vegas utan att bli störd av det där oljudet.
Jag har kommit på en sak vi inte tagit med i husvagnen än! TV och boxer. Det måste jag ju ha med mig! Kan ju inte leva utan TV! Jag fattar inte hur endel människor klarar det. Jag ser på TV minst 3 timmar varje dag. Men nu på senare tid har det inte blivit så mycket. Jag har haft massa annat för mig som att sitta vi datorn. Hmm, förut satt jag runt 5 timmar varje dag men nu kanske jag kollar lite småt på kvällen. Men jag tror inte att jag kommer att se på så mycket TV där uppe heller. För föra året så hade vi så himla roligt på kvällen. För alla föräldrar som bode där från vårat lag dukade alltid upp långbord så satt vi alla och åt mat tillsammans. Och där kunde vi sitta tills klockan var 3 på natten. Det är tur att vi inte har några tidiga tider i år. Föra året hade dom en match kl. 8.30 och jag fattar inte att alla var och kollade. Men jag kommer nog inte att vara vid fotbollsplanen så mycket mest blir det nog campingen och Kupolen. Eftersom att jag ska ha cykeln med mig kommer jag dit jag vill på mycket kortare tid :)  Fasd varken mamma eller pappa vill att jag ska cykla till Kupolen därför att man måste cykla på "Sveriges mest trafikerade väg". Litar dom inte på att jag är försiktig eller? Eller är det bara det att dom är oroliga för hur alla andra kör? Tror nog mest på det sista alternativet. Men det finns säker en väg till Kupolen utan att man behöver korsa den vägen. Gäller bara att hitta den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0