Kolla vilket väder!


Ojj kolla vilket vädet aså! Gud vad skönt! Och jag märkte inget fören alldeles nyss när jag drog upp rulgardinen. Herre gud jag tror nästan att det är värt att gå ner och bada. Och pressa lite. Gud vad skönt. Men det jobbiga är att komma ner dit men när man väl är där så vill man knappt hem. Tyvärr har jag typ ingen kompis som är hemma så det blir inget kul badande isåfall. :( Men jag tror nog att jag ska fråga min lilla lilla bror om han vill följa med. Men jag får väl vänta ett tag för han sover fortfarande.
Jag undrar om pappa har ringt om mitt mobila bredband för när jag frågade honom igår så hade han inte gjort det än för dom han stänga. Men idag ska han göra! För det bestämmer jag! Jag vill ha det nu! Och ju fortare han gör det dästo fortare får jag det ju! För det tar ju som sagt 14 dagar. Och han vägrar göra det via datorn, han säger att det är bättre att ringa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0