Jag tror jag vill tillbaks!

Jag tror jag vill tillbaks faktiskt. Man liksom saknar det hela med att träffa alla människor. Från början tyckte jag att det var skönt att komma hem men när jag började kolla på alla bilder så blev det som ett stort tomrum i min kropp och jag liksom saknar det. Vet liksom inte hur jag ska klara mig utan att träffa alla trevliga människor och ha trevligt tillsammans med massor med folk som man inte känner så bra. Och det underbara långbordet. Och såklart saknar jag Hugo. Han är så härlig och goo. Sitter och tänker på när vi satt vid bryggan och doppade fötterna, när vi badade, när vi spelade TV-spel och när jag lärde honom hur man knyter skorna. Åhh det är verkligen sorglig när man tänker på att man inte kommer träffa alla gooa people på jätte länge. Sen har dom även snackat om att dom kanske ska åka ner på Gotia cup. Som är Sveriges största fotbollscup och som ligger i Göteborg. Och då känner jag såhär att tänk om det inte kommer vara lika tevlig där nere som här uppe. Tänk om campingen är helt världelös och skit äcklig. Men om vi skulle åka dit så vill jag att vi ska se till att alla hamnar på samma camping så det blir någolunda som förut.

Vet ni jag satt och tänkte på en sak, jag har inte alls slösat massor som jag trodde att jag skulle göra. Jag har bara använt lite drygt 500 spänn. Och jag trodde aldrig att pengarna jag hade med mig skulle räcka men det gjorde dom gott och väl jag har ju över 1000 spänn kvar. Duktigt där av mig! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0