Imorgon åker vi :S

Nu har man packat klart allt. Det var lite saker man hade glömt men nu tror jag att jag har allt med mig. Men på nått sätt känns det konstigt att jag inte ska vara hemma. Man får göra det bästa av saken helt enkelt. Jag ska ha cykel med mig och så ska jag ha datorn om dom maybe har fixat trådlöst internet på campingen i år. Om inte kan man ju fråga dom som jobbar där vart man har tillgång till det. För hoppningsvis finns det väl nån stans. För om jag får välja mellan att skriva inlägg från datorn eller mobilen blir det ju utan några som helst tvivel datorn. Det är praktiskt med att göra det från mobilen med det som gör det dåligt med det är ju att det kostar så mycket pengar och att man bara kan använda ett begränsat anntal tecken innan man inte kan skriva mer. Om det är 1000 bokstäver och mellanrum och allr man har med i ett inlägg så kan man inte skriva mer än dom 1000 tecken. Det är nog det som gör det mest dåligt. Också kan man inte lägga in bilder. Det gör det hela lite dåligt också.
Nu när jag sitter här så tänker jag: ska jag följa med?
Men då tänkte jag att men det är väl klart. Att komma hemmifrån en vecka kan ju vara skönt men jag är orolig för hur det kommer bli med min kanin och mitt bonsai träd. Jag har kommit på lösningen till bonsai trädet för det man man ju ställa i vatten så det står i en vecka för det stod att det var bra att ställa trädet i blöt. Och jag hoppas att det inte blir för mycket vatten bara. Men det värsta av allt är att jag inte litar på dom andra när det gäller mat till Frida. Men jag får väl skriva lapp och sätta på kylskåpet där det står att Frida ska ha mat, morgon och kväll! Och nytt vatten varje dag. Hoppas verkligen att dom ser den. Man får väl skicka sms varje morgon också. Nee nu ska jag faktiskt gå ut till henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0