Idag åker vi

God morgon!
Ja jag kan ju säga såhär att om man ska upp 9.00 så är det inte så bra att man somnar 6.30 kanske. Men dom här senaste 2 nätterna har varit fruktanskvärda. Och jag har märkt hur seg jag är på att skriva och hur tungt det käns att trycka ner tangenterna.
Snart rullar vi hemifrån. Vi har börjat packa lite i husvagnen. Men allt är inte där. Men nu ska jag äta frukost. Och jag är riktigt hungrig faktiskt. Ovanligt men sant. Men det är väl bäst att börja behe sig dit innan dom börjar undra var man är och börjar roppa på mig. Gud så jobbigt det är!

Kommentarer
Postat av: Fredrik Frisören

nice

2008-07-06 @ 09:45:43
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0