Husvagnen


Usch man mår ju illa när man se det :S +o(

Det där är den stökiga delen där vi ska sitta och äta. Fast pappa får såklart göra rent där innan jag sätter mig där!

Köket... eller vad man ska säga att det är?

Och här bak ska vi sova!

Förstår ni mig nu? Och ni har inte känt det värsta! Lukten :S Unket säger jag bara unket!! Man tar ett djup andetag av den friska luften ute innan man kliver in i den säger jag bara. Men hopfully hjälper det om man vädrar ur den. Men tycker ni att det är värt att betala 2000 spenn i veckan? Visst är det dyrt? Dom kan ju inte vara riktigt normla i huvudet hyra ut en sån skrothög för 2000 i veckan. Hade det inte varit så att vi redan betalat (och det gjorde vi innan vi sett den) hade vi inte tagit den. Eller tjo det kanske vi hade eftersom att vi fick den igår och man hittar inte en ny husvagn att låna inom loppet av 2 dager!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0