Hur länge ska jag....


Men hur länge ska jag egentligen vara ensam? Det börjar bli lite trist, eller tja jag ligger ju ändå bara inne på mitt rum i soffan och kollar på tv. Men det börjar liksom bli natt snart och jag undrar liksom när dom ska komma hem. Det börjar liksom bli trist att bara vara hemma. Jag undrar jag om jag skulle palla det här. Att bo ensam och inte ha någon att prata med! Gud vad jobbigt. Jag har ju planerat att gå på gymnasium i sthlm eller Uppsala eller nåt men ska jag ha studentlägenhet så tänker jag då inte bo ensam. Jag ska ha rumskompis. Klarar inte av att vara ensam hela tiden! Det är skönt den första timmen men sen börjar det bli lite väl tyst och ensamt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0