Hemma igen


Vi har vart till Bredsand och badat, jätte skönt :)

Sen var vi till Lilla Japan Sushi! Mumsmums!

Nu har jag kommit hem från Johan. Det löste sig för mamma vaknade och skjutsade in mig. Mycket bätte än buss. När jag kom in så hade vi som vanligt tråkigt den första halv timmen. Men sen så vart det kul. Vi satt först bara inne och gjorde inget alls. Men sen gick vi ut och bara gick lite på stan. Vi gick första till kiosken på torget och köpte en varsin mjukglass. Medan vi åt glass så gick vi runt lite i Enköping och bara pratade. Sen gick vi hem igen till hans lägenhet. Där satt vi oss vid datorn men vi han inte göra något innan vi kom överens om att vi skulle cykla till Bredsand. Så vi stängde av datorn och gick ner till deras cykel föråd och letade efter cyklarna. Men vi hittade bara den ena. Så vi ringde upp till hans mamma och frågade vart den andra var. Då var den visst hemma hos hennes kille. Så vi fick åka över till honom. Fast han var inte hemma. Men vi hade nycklar så vi hämtade cykeln och åkte till Bresse. När vi kom dit så var det massor med bilar och cyklar där så vi liksom trodde att vi skulle få jätte svårt att hitta plats. Men när vi kom till stranden så visade det sig att det inte alls var så mycket mäniskor där. S¨vi var där och badade lite och sen åkte vi hem. När vi kom hem så gick vi raka vägen ner till Lilla Japan Sushi och jag tror ni fattar vad vi åt :P Det var jätte gått. Vi hade typ ätit klart på 10 minuter men vi satt kvar och bara pratade tills dom stängde och vart tvungna att säga åt oss att vi var tvugna att gå. Så vi fick ta och palla oss hem. Då var klockan vid 19 tiden så jag tog och ringde mina föräldrar så dom kunde komma och hämta mig. För jag ville hem. Och dom skulle typ gå och lägga sig ganska tidigt för dom skulle utt jätte tidigt imorgon bitti. Så nu är jag hemma. Men när mamma kom och hämtade mig var min mormor med och då fick jag veta att dom var hemma hos oss, så när vi kom hem så fikade vi och sen nu ligger jag här och kollar på TV. Ganska trevligt faktiskt. Nu ska jag läsa lite bloggar och sen ska jag se om det är nåt bra på TV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0