Har vart till biblioteket


Har vart till biblan och lämnat in en bok och hyrt en ny...

Dom har inte världens bästa tider direkt

Det var denna boken jag lånaden, Guld Kompassen!

Nu har jag vart ner till biblioteket. Har lämnat tillbaks Förföljaren. Den var jätte bra. men lite tråkig i vissa sener. Men nu har jag lånat den här boken. Guld Kompassen. Hoppas den är bra. Hade tänkt läsa den när jag har läst ut Den Äldste. Nu har jag bara 55 sidor kvar så det blir nog idag. Men jag har nog sagt att jag ska börja läsa sagan om ringen men det gör jag sen när skolan börjar. För har jag inte läst ut den här tills des ska jag ta med den här till skolan och läsa den där. Och då är det bara att börja läsa treologin :)!
Nu ska jag fortsätta läsa så jag så snart som möjligt kan börja på denna bok.
Nu börjar det hända saker i boken. Snart så bryter kriget ut och ja det hänter som sagt mer i boken nu är vad det har gjort under resten av boken. Hoppas verkligen att den slutar bra så jag inte har pinat mig igenom den här boken för att få veta läsa ett skit dåligt slut. Bäst att det är värt iallafall 4 getingar!
Annars blir jag faktiskt arg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0