Har varit på fika hos våra grannar


Lekte lite med Alfred, Wilmer och Elik. Vi höl på lite med lera

Det var saker som man presade ut leran med och ser ni vad en av  formerna visade?!

Sen satt vi ute på deras veranda och hade jätte trevligt!

Vi var över på lite kvällsfika till våra grannar. Och det var verkligen jätte trevligt. Det fick mig att sluta tänka på Borläng. Så det var ju bra :) Vi började med att sitta ute och äta lite sockerkaka och lite kakor. Jätte mumsigt. Sen så ville dom små in och leka. Så vi gick in och började fixa lite med nån modellera dom hade. Det var ganska roligt faktiskt. Man kunde göra väldigt många roliga former (se bilden). Just den som jag visar på bilden tycker jag var väldigt rolig. För jag kan vara säker på att det inte var det som det ser ut som det egentligen ska vara. Lite krongligt där men ni fattar säker var jag menar. Men efter det så gick jag ut till de vuxna och var lite social och satt med dom och drack lite vatten (Sodasteem). Ganska gött faktiskt. Kanska skulle ta och köpa en sån. Eller tja det vår väl mamma och pappa göra då. Med lite snack så kommer vi säkert att det snart (som sagt får jag alltid som jag vill för jag är väldigt duktig på att prata. Kanska ska bli sån där telefonförsäljare xD). Men jag är inte så säker på att jag vill ha en sån. Det blir som det alltid blir, roligt att ha första veckan sen står den bara och drar till sig damm. Dom små blev väldigt trötta där vi halv 12 tiden så det blev lite tårar och allt vete gudarna. Men nu ska jag inte sitta här mer, ska ju upp och sälja Aftonbladet imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0