Har kollat på Scream 2


Shit så tröt jag är. Det var knappt så jag klarade av att kolla klart på Scream 2. Jag har redan sett den en gång tidnigare men det var så himla länge sedan så jag mindes typ inget alls. Aså den är så jäkla bra även fast den är gjort 1997. Det är ju liksom 11 år sedan, snart 12. Så man kan lungt säga att dom har lyckats med allt. För er som inte sett den och gillar rysare så ska ni lungt se den. Jag blir inte rädd när jag ser skräck filmer och det blev jag inte nu heller då, men man blev liksom överraskad på ett rätt creepy sätt.
Sen har även pappa hämtat husvagen vi ska låna :S Jag vissar er bilder imorgon ni skulle inte förstå om jag beskrev den för er men jag kan ju säga ett ord; skabbig! :S Jag säger då det... sanna mina ord för imorgon får ni se hur den ser ut och den är inte direkt så himla beautiful ska jag säga!
Och en till sak... jag har hittat en perfekt sida på internet där dom har översättningen på ord man söker. Som när jag inte vet vad ett ord är eller hur det stavas går jag bara ut på den här sidan. Amazing ;P Hahha men ha det gött nu everybody! Nu ska jag sova lite och sen ska jag ta lite kort på vagnen imorgon och sen vet man inte vad som mer händer under dagen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0