Har kollat lite på Sverigedemokrtaternas hemsida!



Jag har varit ute och kollat lite på Sverigedemokraternas hemsida och läste lite där och så. Och jag har alltid tyckt att det har varit ett bra parti och så nu när jag läste om dom blev jag ännu mer intresserad. För nu vet jag saker som jag inte viste tidigare om partit. Så det var verkligen mycket lärorikt ska jag säga er. Är det någon mer som är en Sverigedemokrat så kan ni ju gå ut på deras hemsida om ni vill läsa lite mer om dem . Men nu ska jag sova! God natt!

Kommentarer
Postat av: Johannes

Hjärtefrågan är att "bevara Sverige svenskt". Hur gör man det? Jo, stoppa invandringen(?). Invandrare är, enligt SD också grunden till Sveriges kriminalitet.

Resten av partiets åsikter är direkt hämtade från Moderaternas, Folkpartiets och Socialdemokraternas partiprogram.

2009-01-11 @ 14:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0