Har kollar lite Youtube

Det blir nog inget bad. Jag har ingen lust att gå ner själv och Hampus har blivit jätte förkyld. Så det kommer inte bli något som sagt. Men jag har kollat lite på Youtube  Nokia E61i. Och ju mer jag kollar på den desto säkrare blir jag på att jag vill ha den. Men jag undrar hur länge jag behöver vänta innan jag har ändrat mig och vill ha en annan mobil. Men förhoppningsvis kanska jag kan hålla mig fast vid den här. Men man ska inte säga att jag gör det för minns ni föra gången jag sa det? Det var om Xperia X1 och är jag fortfarande lika säker på att jag vill ha den telefonen? Nej, den har jag lagt helt bakom mig nu. Fast det vore kul att se hur den fungerar. Men som nu känns det iallafall att jag vill ha Nokian! Men som sagt så ska man inte säga att det blir den.
Men nu ska jag ta och läsa lite bloggar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0