Har klipptid imorgon

Hejsan!
Idag har jag gjort som jag har sagt, bara vart hemma och läst bok. Och ska inte göra något annat heller under hela dagen. Har bara typ 90 sidor kvar så den kanske är slut snart. Ju mer jag läser desto mindre blir det kvar :)
Mamma ringde nyss in till Kickan och c:o för att beställa klipptid åt mig. Och då hörde vi även om när Jossan skulle komma tillbaks. Och då otroligt nog så jobbar hon extra imorgon och då beställde vi tid direkt. Så imorgon kl.11.30 ska jag klippa mig. Jag ska ta bussen in 10.26 och är framme 10.50. Sen när jag har klippt mig ska jag höra med Yvonne om jag kan åka med henne ut. För jag tror inte jag har sagt det här men jag ska vara hundvakt så hon ska komma och lämna ena hunden imorgon. ska bli väldigt kul. Då ska han vara här i en vecka. Men nu ska jag ta och läsa lite mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0