Har inget att göra!


Aså jag har inget att göra! Det är verkligen skit BORING!!! Sitter och letar efter en bild på mig som Trixie vill ha. Jag vet inte vad den är till men det får jag nog snart veta!
Och nu några minuter senare fick jag veta det! Hon har köpt en kalender som hon skulle ha bilder på sina kotakter eller nåt tror jag att det var.
Men som sagt har jag skit tråkigt och vill vara med kompis. Men den ända som jag kan komma på att jag vill vara med just nu är Johan. Och han är hemma hos min mamma I think! Och jag orkar inte åka in dit. Och det är nån dryg jävel som frågar en massa saker på msn. Han säger att han och en kompis gör en undersökning om när man bajsade sist och vart och vilken tid och jag vete fan vad det är för jävla skit! Åhh jag börjar bli iriterad!! :@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0