Har fåt digital-TV från Telia nu!


Nu har vi fåt digital-TV från Telia!

Mamma och pappa var in till Enköping igår och hämtade ett paket på OKQ8. Vi har beställt digital-TV från Telia så det var det som kom. Så nu ligger det i en kartong i köket och är inte upppakat. Men det kommer säkert att bli uppsat och så i dag nån gång. Vi var till Clas Olssons igår och köpte en 3 meter lång startkabel till min boxer så den kan stå i bokhyllan. Så mamma håller på att fixa med det just nu. Själv sitter man och kollar xD Så nu har hon lite problem för vi måste göra ett hål i vägen till bokhyllan men den får bara stå så där med sladen utanför nu ett tag tills pappa har fixa hålet. Men om jag inte är helt ute på djupt vatten så kommer det att ta väldigt lång tid. Så tja det får väl stå så där helt enkelt. Sen när det nån gång är klart tänkte jag visa lite för och efter bilder. Så man kan jämföra.

Ps. Fick en kommentar med en fråga om man tjänar något på att sälja Aftonbladet. Och ja det göra man, kanske inte direkt världens bästa lön men det är iallafall lite. Jag brukar tjäna mellan 500 och 1000 i månaden. Sen får man ju även dricks så det blir lite mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0