Har cyklat till mörtan


Har vart med Johan idag. Det regnade ett tag, då spelade vi Guitar Hero

Sen var vi till majbrasan stället och kolla vad vattnet har sjunkt!

Sen cyklade vi till Mörtsjön

På vägen dit åkte vi förbi en jätte äcklig pöl. Kolla in den ba!

Hejsan. Har inte hunnit göra nåt inlägg tidigare idag. Men nu kommer det.
Jag försov mig som fan imorse. Vaknade vid halv 1 ocj jag skulle ju sälja Aftonbladet. Och jag går liksom upp i vanliga fall vid 9 tiden. Så fuck aså så mycket jag försovit mig. Jag brukar liksom vara klar vid 11 tiden. Och nu var kl. 1 när jag kom ut. Så jag fick inte så många tidningar sålda. Hade 17 tidningar och 14 bilagor kvar. Så det var inte så bra.
Sen var jag med Johan. Det började regna typ direkt så vi fick vara inne den första timmen och spela lite Guitar Hero. Fett kul. Vi klarade 2 nya låtar. Nu är det bara den där sista som man kör mot djävulen.
Sen var vi och cyklade lite i samhället. Det var ganska nice. Vi cyklade förbi min farmor och farfar så vi svängde in där och fylde på nytt vatten för det var så varma så man hade drukit upp allt. Där blev vi bjudna på varsin glass. Vi satt säkert där i 1 timme. Var ganska trevligt. Sen cyklade vi vidare. Vi cyklade bla ner till majbrasan. Där var vi i en kvart kanske. Vattnet hade sjunkt som fan aså. Man kunde gå på alla stenarna liksom, det kunde man inte för.
Sen gick vi hem och kom på att vi ville cykla till Mörtsjön. Det var skit kul. Vi gjorde i årdning lite mackor och fylde massa flaskor med vatten. Sen bar det av. Det tog ungefär en och en halv timme att cykla dit. Var inte alls så jobbigt som vi trodde. När vi kom dit åt vi några mackor och sen badade vi. Det var jätte skönt i vattnet. Vi badade en bra stund. Sen gick vi upp åt upp de sista mackorna och sen åkte vi hem. Det tog bara typ en timme och 10 minuter att cykla hem. Föra gången vi cyklade dit var vi så lata så vi inte orkade cykla hem så dom fick komma och hämta oss. Men det här gången cyklade vi även hem. Så vi räknade ut att alltsom allt har vi cyklat ungefär 7 mil under den här dagen. Shit aså vad jag är duktig. En mil till och vi har cyklat lika långt som till sthlm. Det är inte illa det.
Nu kollar på det sista avsnitter av Queer as Folk och det är jätte bra. Och jag vill inte att det ska ta slut. För nu är Pride veckan över och då slutar de sända det.
Sen ska jag duscha och gå och sova.
Imorgon ska jag och Johan kolla på Guld Kompassen. Han har laddat hem den och jag har inte sett den än. Så det ska bli kul att se om den är så bra som alla säger. Om jag inte tycker det så är det ju bra att jag inte har betalat massa pengar för att se den xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0