God morgon

God morgon!
Det är jätte fint väder ute men jag har inte den minsta lilla lust att gå ner till badet. I solen var det 44 grader och jag tror nog att det är lite väl varmt för min smak. Men jag har planerat att jag ska låna Dannes dator och kolla på nån film. För han är inte hemma. Han och mamma är i Uppsala på sjukhuset på nån behandling. Så det är bara jag och Hampus hemma. Så vi tänkte att när vi har vaknat till nu så ska vi ut på hans rum och se om det finns nå bra filmer. Jag ska även leta upp hans hantlar och fråga honom sen ifall jag kan få låna dem. För han använder dem inte och jag skulle vilja börja träna lite grann. Men jag skulle ju igentligen kunna börja gymma men jag har sagt det att jag ska inte börja fören jag är minst 16. För man förstör kroppen så mycket om man börjar när man är så här ung. Men jag vill liksom inte ha den här tråkiga kroppen. Jag vill liksom som jag tror att jag sa igår ha sån där vältränad kropp. För varje gång man ser nån med det blir jag liksom så här alldeles avensjuk! Jätte irriterande! Man jag börjar iallafall komma en lite bitt på vägen, för jag börjar få magrutor. Och det är väl en lite början, det måste ju börja nån stans. Och jag tror att om jag börjar träna så kanske min kropp känner att den behöver mat, och då börjar jag äta så mycket som jag igentligen borde göra. Men det är bara en teori, min kropp har ju en egen vilja, har den bestämmt sig för att den inte ska äta så gör den inte det, och då blir det så att jag inte känner mig hungrig fast jag egentligen säkert är det. Men nu ska jag inte sitta här och skria massa trams om vad som rör sig inne i mitt huvud. Nu ska jag ut på jakt efter en bra film så hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0