God morgon

Morn på er allihop! Vaknade alldeles nyss, har inte hunnit med så jätte mycket, har käst lite bloggar. Och ärligt talat har jag inte så jätte mycket att skriva om. Men om jag får tänka ett tag så kommer jag säkert på något. Tänk... Tänk... Tänk! Nej du! Jag kommer inte på något. Eller tja men inget intressant direkt. Jag skrev ju igår att jag hade lust att vara med Johan så jag messade honom igår och frågade om vi kunde gö något imorn. Men nej du han har visst åkt ut på sjön igen med sim farsa. Irriterande ska jag säga er. Han hade ju nyss kommit hem, varför åka ut igen för? Det är väl inte nödvändigt. Men han skulle nog komma hem på torsdag, men då kanske inte jag vill vara med honom. Då har jag ju ingen nytta av att han är hemma. Världens ska vara så att alla ska rätta sig efter min vilja och mina behov, den hade iallafall varit mycket bättre då. För mig i alla fall. Men nu ska jag inte ligga här i sängen och skriva så mycket mer till, måste ut till Frida, hon vill nog ha mat I guess!
Jo en sak till! Jag var ute på Dominika Peczynskis blogg och läst att hennes företag "Mafioso" behövde hjälp över sommaren och undrade om någon skulle behöva ett sommarjobb. Och det skulle faktiskt vara rätt kul att jobba där tror jag! Får prata med mina föräldrar och se vad dom tycker. Det ligger ju tyvärr i sthlm men den kan man säker lösa på nåt sätt. Sommarjobbet är i 2 veckor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0