Försökt fixa reklam

Jädra skit! Jag sitter här och försöker fixa reklam till bloggen. Och allt går så bra tills att jag kollar hur det ser ut. Då blir det så att all reklam hamnar längst ner under bloggen. Och jag gör som det står på sidan att man ska göra för att få upp reklamen men det hjälper inte. Så nu får et vara som det är. Och när jag försökt trycka på en av reklamerna så gick det inte att komma ut på sidan :@ Åhh jag börjar bli arg på allt detta! Men nu har jag tagit bort reklamen och orkar inte hålla på att försöka nä mer. Det får se ut som det gör nu och när jag får lust och ork kanske jag kan försöka ingen. Men det kommer inte att ske på bra lång tid.
Men tyvärr kan jag inte skriva så mycket mer just nu för jag måste packa, vi åker ju imorn. Juste jag har ju lovat att lägga upp bilder på den skabbiga och hemska husvagnen. Det ska ske så snabbt jag kan. I promise!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0