Facebook


Hmmm, jag kanske kan ta tillbaks lite av det jag sa om att Facebook är skit och allt annat jag sagt om det. På något sätt var det ganska roligt att sitta där när man inte gjort det på ett tag. Och kolla runt lite på vad alla andra har gjort och så. Så kunde man göra en How Sex and the city character are you? Man skulle svara på massa frågor genom att kryssa i olika alternativ. Och jag blev Carrie Bradshaw. Så här stod det:
You are creative in all things you do. Whatever your passion is--be it writing, shoes, or adorning yourself--you are constantly inventive. Your keen eye for beauty and color lead you to try new things. Those new things combined with your friends admiration of you makes you a trendsetter. You're the type that would accentuate your wardrobe with a red rose lapel pin and discover that everybody is wearing it the next day. And why not? It looks fabulous.

Kommentarer
Postat av: Trixie Eklöf

Told Yaaaa! Säger ju att Facebook, verkar vara såå mycket bättre än bilddagboken.

2008-07-05 @ 16:53:48
URL: http://trixieeklof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0