Det var inte lika bra som förväntat!

Nu har jag kollat på Besatt och den var verkligen jätte bra men inte så bra som jag trodde. För det stod att det var en rysare. Och i mångas synvinkel var det säkert det men inte för mig. Så jag blev lite besviken på just det. Men annars var den mycket bra! Filmen är baserad på en verklig händelse. Och Emely som hon heter som allt handlar om dog och efter detta så gjorde de en film om den här händelsen. Hennes grav blir besökt hela tiden av människor från olika länder och hon anses som ett helgon. Jag orkar inte gå in så mycket på vad som hände i filmen, men det jag skrev nu var inte med i filmen utan det är verkligheten. Så mycket mer kommer jag inte på just nu att skriva om men om jag gör det så ska jag skriva in det här i bloggen. Nu ska jag ta och läsa lite bloggar sen ska jag faktiskt gå och lägga mig för jag är jätte tröt, så tröt så jag börjar må illa till och med. Det är ett tecken på sömnbrist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0