Det börjar bli framsteg!

Jippi det börjar komma nån vart med TV:en! Nu blir jag glad. Mamma ringde till Telia och frågade hur man gjorde och allt det där så hon berättade och nu kom äntligen min pappa hem så han kan göra det. Som sagt JIPPI! Löve att man kan ringa och få hjälp! <3 Aså shit säger jag ba vad bra det är! Men nu ska jag se hur långt dom har kommit. Kan lägga upp lite bilder sen kanske. Men är inte säker på om jag är på bild humör. Men jag är iallafall helt säker på en sak. Jag har inte den minsta lust att vara ute så tyvärr blir det inget utnaför buren idag för min kanin. Men vi får se vad jag är på för humör imorgon. Är jag på ett bättre humör så kan hon ju få vara ute riktigt länge imorn. Men hon får se det så här: Hon var ute i mer än 2 timmar igår och desutom så är hon ju tekniskt sett ute hela tiden. För hennes bus står ju på gräset och hon har gräs under tassarna hela dygnet. Men bara det att hon är på en begränsad yta. Men så är livet man får inte alltid som man vill, inte ens jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0