Dator


Jag sa ju förut att jag tänkte köpe en ny dator som jag skulle ha som skoldator. Och jag har hittat den nu. Det finns fler en en bra anledning att sälja aftonbladet säger jag bara ;) Jo det är så att om man säljer aftonbladet så får man poäng för varje tidning man säljer och då kan man köpa saker på deras hemsida för dessa poäng. Ganska praktiskt faktiskt om jag får säga det själv. Just nu har jag bara något med 1000 poäng och datorn kostar typ 7500 eller något runt den summan. Men det är ju bara att sälja på. :) Och jag vill ju så gärna ha en Windows vista och det får jag om jag köper den här datorn. Och som sagt vill jag ju ha en skoldatorn. Det är så praktiskt tycker jag. Då behöver jag inte ha massor med skolarbeten i den här datorn och så kan jag ha skoldatorn med mig till skolan och hem. Mycket praktiskt ska jag säja. För då behöver jag inte så mycket böcker att släpa på.
Eller om jag kanske ska ha den här som skoldator och den andra som privat. Men det visar sig vilken som är bäst och då bestämmer jag mig då.

Kommentarer
Postat av: Trixie Eklöf

Det kommer väl vara jobbigt, släpa på den hela tiden. Och är du säker att du ens får ha en dator att skriva på istället för skrivbok? Jag menar... du är ju inte "handikappad" (Hehe) som en viss kille i vår kalas med efternamn: Andersson

2008-07-05 @ 16:59:06
URL: http://trixieeklof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0