Dålig bloggdag..?

Jag sitter och kollar lite bloggar och har märkt att det måste vara den sämsta bloggdagen på hela året? Alla bloggar ju jätte dåligt. Man blir liksom lite frustrerd xD :P Det är ganska jobbigt faktiskt. Har inget något att skriva om eller? Själv har jag också märkt att jag har svårt att komma på vad jag kan skriva om, för det har liksom inte hänt något alls under dagen. Och jag har absolut ingen lust att åka in på power meet. Kolla på bilar! Shit då har man verkligen tråkigt. Men det finns ju dom som gillar det. Men för min del blir det hellre hemma i soffan med datorn eller en bok. Mycket trevligt. Också kan man ju ta sig utan för vägarna också ibland för att få lite frisk luft men inte för mycket det kan vara farligt xD och man kan säker få canser av det. Nu för tiden kan man ju visst få canser av allt. Men nu ska jag inte sitta här och klaga över livet. Man lever bara en gång och livet är kort så man ska ta vara på dom bra stunderna och inte ödsla tid på annat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0