Bilder från dagen


Har åkt buss in till Enköping och klippt mig

Sen när jag klippt mig så kom Yvonne och hämtade mig i hennes ny inskaffade cab! (eller hur det stavas)
Sen var vi och hämtade den här lilla sötnosen! Fraze, visst är han söt?! Han ska bo hos oss i en vecka för dom är i deras stuga!

Och han är så gosig så han ligger gärna i knät på en :)

Fraze och Anton :) Så där vart håret. Samma frisyr fast lite kortare bara. Hittade ingen frila som jag ville ha.

Nu när allt blev uppklippt så ser det nästan ut som att jag har slingor i bakhuvudet ;)

Det här har vart en trevlig dag :)
Det började ju med att jag åkte in till Enköping och klippte mig som jag redan har berättat!
Sen när jag var klar så ringde jag till Yvonne och hon kom och hämtade mig. Jag stod och kollade efter deras bil och såg den aldrig, och sen parkerade det en cab (venne hur det stavas, men en sån där bil utan tak) bredvid mig. Och jag slängde bara en snabb blick på den och fortsattde kolla, men sen nån sekunde senare kollade jag på bilen igen och såg att Yvonne sat i den. Så jag hoppade in och vi åkt hem till dem och det var jätte skönt att åka sån bil ;) Hon berättade att dom hade införskaffat den för exakt en vecka sedan. Och det var faktiskt första gången jag åkte en cab. Fett coolt :P
Sen hämtade vi Fraze (som ni ser ovan på bilden) och tog deras andra bil ut. För han gillar inte att åka bil. Så vi tänkte att då kanske han inte vill åka en utan tak.
När vi kom ut hit så har Fraze fåt göra sig lite hemma stadgad. När Yvonne hade åkt så saknade han henne väldigt mycket. Nästan samtidigt som hon åkte så smet han ut och stack in till våra grannar och det blev ett jävla liv på henne. Men eftersom att han är världens snällaste hund så gjorde han ju inget alls. Men iallafall så får han inte gå löst på tomten nu. Vi har altandörren öppen och så har vi sat sånt där kanin nät vid utgången så han inte kommer ut.
Vi har vart ut och gåt 2 gånger och han är så söt. Han är jätte kelig. Så han måste nästan ligga i knät om han fick bestämma. Men det får han inte. Han är väldigt kinkig så han äter inte vilken mat som helst. Och han kommer troligen inte att börja äta fören om 2-3 dagar. innan des så kommer han att fasta. Men det är väl bara att gilla läget!
Han äter väl när han är hungrig.
Nu ska vi kolla på tv så god natt om jag inte gör mer inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0