Åka in till Johan


Nytt liv, ny bra kost!

God Morgon!
Jag sa ju förut att jag skulle börja ett nytt liv med bra kost. Och kolla vilka bra flingor jag har köpt nu! Special K Fulkorn. Dom är jätte goda.
Jag messade nyss med Johan, och vi kom överens om att jag skulle komma in till honom. Så jag satt mig vid datorn och kollade in busstidstabellen. Och så såg jag att den tidigaste bussen gick 14.40. Men aså shit! Jag kan inte vänta så länge. Och jag är för ung för att ha moppe. Hade jag haft det så hade det inte varit någon fara men nu är det så att jag bara är 14 år. Åhh, vad irriterande. Pappa jobbar och är nån stans i sthlm, och mamma sover. Jag har inte mage att väcka henne nu, hon jobbar ju natt så hon har bara sovit några timmar. Så som sagt så har jag ingen utväg! Vad ska jag göra? Jag orkar inte vänta till 14.40. Men jag skulle ju kunna göra så att jag går hem till min farmor och farfar och frågar dem ifall om nån av dom skulle vilja skusa mig. Hoppas! Men det är väl bäst att man kanske ringer till dom först. Så jag inte bara kommer och säger att jag behöver ha skjus in så har dom ju liksom inget val. Men jag ska ta och se vad jag kan göra. Men hopefully så går det som jag hoppas. Men har jag ännu mer tur så vaknar mamma om bara några minuter och kan skjusa in mig. Det är väl det jag hoppas mest på. Men nu ska jag dra! Adjö!

Kommentarer
Postat av: Trixie Eklöf

Okej, ja jag skummade bara när jag läste så ;)

2008-07-23 @ 16:20:40
URL: http://trixieeklof.blogg.se/
Postat av: Nikki

Moppe e såååå kul å ha!! Hoppas du blir moppeägare när du har åldern inne =)

2008-07-29 @ 15:35:10
URL: http://bonies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0