Åhh vad drygt!

Shit aså vad drygt! Jag har fan haft en förjävlig natt! Jag somnade inte fören 5 på morgonen och kl. 10.00 väcker mamma mig. Och jag blir skit irriterad för att hon gör det. För jag har ju bara sovit i 5 timmar. Så jag struntar i henne och försöker somna om. Men tror ni det går? Nehej du! Så jag låg yterligare 2 timmar nu och försökte somna utan någon som helst efekt. Och titt som tätt klammpar mamma in i rummet och säger åt mig att nu måste jag vakna och gå upp. Men jag fortsätter att strunta i henne. Så efter ett tag med tjatan utan verkan så hämtar hon damsugarn i ett tappert försök att få mig att gå upp. Men även då ignorerade jag henne. Så efter det så slutade hon att bry sig. Ganska skönt. Men som sagt gick det inte att somna om iallafall. Men jag gick inte upp fören typ kvart över 12. Och nu när jag gick upp då så får jag typ värra utskälningen om allt så jag berättade att jag inte somnade fören 5 och hon lyssnade inte ändå. Men nu orkar jag inte skriva mer om det här. Ska ta och äta lite mat nu. Om jag får i mig något vill säga för jag är inte det minsta hungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0