Vem åker ikväll då?

Vem tror ni kommer åka ikväll ur idol då? Jag är ganska säker på att det är Robin som åker. Fast jag tycker inte det är rätt för juryn gav honom helt fel låtar. Så det är verkligen inte skyst tycker jag. Men de andra två var ju såklart vädigt duktiga och det vore inte mer än rätt att de är de två som ska stå i Globen nästa vecka. Men eftersom att Anna inte är kvar längre så kommer inte detta program få några röster från mig i år. Jag tycker verkligen att det är sjukt att hon åkte. Förstår inte sverige vilken världsetablerad artist den tjejen är?! Jaj.. spelar ingen roll längre, hon kommer ju ändå göra världskarriär så det är ju inget snack om saken, men jag tycket ändå att det är sjukt fel!
Jaj.. nu vill min kanin ha mat och kärlek!

Kommentarer
Postat av: Sanne

Svar: Nämen tack! :) 2 megapixlar har min mobilkamera. ;)

2008-12-05 @ 21:57:56
URL: http://sanneo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0