Värsta torra snobben!

Jag glömde berätta en sak om dagen. Jo så här var de, när vi, jag mamma och daniel, var och fikade på "Tant Grädelin" så hamnade vi bredvit en man och hans son. Jag hade lust att både gapskratta och säga nåt riktigt taskigt till mannen. Det var det mest pinsama under hela dagen! Han satt och snackade med sin son högt och tydligt om att det kudne gå hem och chilla 2-3 timmar och sen ifall sonen orkade så kudne de ju gå ner och spela scosch (?). Ungen verkade bara tycka han var pinsam. Och det förstår jag xD Han lät riktigt torr och tråkig i rösten och sen det där snobb uttalande. Nee usch så hemskt. Jag gillar de flesta människor men såna som han klarar jag fan inte xD Fy fan ;S

Kommentarer
Postat av: en tjooooockis :D

hahahah du skulle skrattat och pekat han rakt i ansiktet :D

han tyckte säkert han va fett cool och att folk blev avndsjuka på hans "intressanta" liv xD HAHAHAAH

:D

2008-12-06 @ 19:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0