Vad önskar man egetligen i julklapp?

Det är en fråga som slog mig i morse när min farmor ringde och frågade vad jag önskade mig. Jag hade verkligen inte en aning. Jag vet att jag vill ha en ny mobil men utav de som finns på min lista av dem jag vill ha så rör det sig om alldeles för mycket pengar. Sen vet jag även att jag önskar mig en bok, men även här finns det motgångar, boken är inte färdigskriven ännu. Så det är lite svårt att kunna få den också när han fortfarande skriver den.
Men tillslut kom jag på vad et var man kunde önska sig, eller jag det var min mamma som kom med det braiga förslaget, ett presentkort på Dialect. För eftersom att jag har nästan tillräckligt med pengar nu för att kunna köpa en mobil så kan ju farmor och farfar bidra med det där aldra sista. Sen ifall dem inte att den mobilen så kan man ju fråga ifall det inte går att lösa in presentkortet mot pengar istället. Det borde ju fungera, om inte får man lägga in sånt där fjäska så jag får som jag vill ;P Hah..

Vad önskar ni er i julklapp?

Kommentarer
Postat av: Agnes

Ett par nya fina fotbollsskor! ;D

2008-12-20 @ 16:15:05
URL: http://galtspillning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0