Utekväll men Johan och Elina

Ja det har verkligen bokstavligt talat varit en utekväll med Johan och Elina ikväll. När jag kollat klart på film så ringde Johan och undrade ifall vi skulle göra något. Trevlig som jag är så sa jag såklart ja ;) Heh.. vi var nere vid badet och gungade och hade trevligt. Vi var säkert där i 2 timmar. Sen ringde vi Elina och så kom hon. Då Var vi på badet ett tag, sen gick vi runt lite i fjärdhundra, efter det så gick vi till bron. Där stannade vi kanske i högst 10 minuter, sen bar det av till badet igen där vi satt ochväntade på Elinas farsa.
När hon blivit hämtad så var klockan typ 23.00 och jag oh Johan gick hem till oss och avslutade kvällen. När jag kom hem så åt jag lite smörkasar, en skål med fil och flingor sen även popcorn. Riktigt mumsigt x)
Nu ska jag sova. Det är svårt att hålla ögonen öppna ska ni veta. Somnart nog ganska snabbt inatt kan jag tänka mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0