Ursäkta mitt hastiga avbrott

Ni får ursäkta mitt hastiga avbrott i föra inlägget. Men jag insåg att Gossip Girl hade börjat så det vara bara at avsluta.
Nu åter tillbaks till där jag slutade.. Jo nu har jag gjort att som ska göras denna dag, då kan jag unna mig själv en film :) Som jag nu lyckats göra i 4 dagar, eller hur många det nu är! Har inte riktigt bestämmt mig än vilken jag ska se, sitter och väljer mellan dessa; Hannibal Rising, Epic Movie, The Omen, X-men the last stand eller kanske Sex and the City igen! Hmm, vad tycker ni? Jag har jätte lust att se Sex and the City igen men den har jag ju sett så många gånger så det kanske är dags att se någon annan före en gång skull.

Har hjälp morsan med nå skit på datorn och samtidigt ringer den där jävla telefonen och jag blir bara mer och mer irriterad när hon ska sitta och prata i den där jävla luren men endå kväver hon min hjälp och slösar min tid! Ahh, vad irriterad jag blir!
Nu ska jag fan kolla på någon riktig rysare så jag kan leva mig in i rollen så jag blir av med alla arga tankar genom att begå de där "morden". Ehh aså det är lät ju lite halv skumt. Men jag menade att om jag lever mig in i rollen och då (jag) begår de där morden som är med i den så är ju det ett sätt att få ur sig sin ilska. Esch, det går ju inte att förklara med ord hur jag menar. Skit samma. Lika bra att jag slutar nu innan jag blir ännu mer irriterad.  ;@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0