Trevlig dag med E och J

Denna dag har vart trevlig. Den startade med att jag fick ett mess från Elina som undrade ifall jag och Johan skulle komma hem till henne, det var nämligen ingen annan hemma där. Så vi traskade iväg hem till henne och hade det trevligt. Vi var ute och promenad och kollade på film och drack lite läska och annat gott. Åt lite mums choklad och ja bara hade det underbart mysigt ;) Sen ringde min pööhr (pappa) och sa att jag skulle hem och äta. Då kom han och hämtade mig och Johan. Men vi beslöt att inte komma tillbaks. Är lite halftsomhalft tröt. Så det kan ju vara skönt att bara ligga hemma och glo på Körslaget ;) Hehe.. vilket lag tror ni kommer åka ikväll då? Jag har inte den blekaste men mina favoriter är iallafall Lageila (stavas?) och Magnus. Deras lag är defenetift bäst :) Men vi får se hur det går med den saken...
Nu ska jag försöka mig på att lägga in bilder igen så vi får se hur det går i nästa inlägg ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0