Tomtebloss

Har nyss kommit in efter att ha vart ute med min lillebror och tänt tomtebloss, eller visst heter det väl tomtebloss? ;P Hehe.. iallafall så menar jag såna där pinnar som man tänder på och så börjar det gnistra. Såna iallafall. Heter dem nu tomtebloss så kan jag ju bara berätta jag verkligen älskar såna ;P Hehe.. De är väldigt roliga och även detta väcker gamla barndomsminnen :) Tänka vad julen kan göra så otroligt mycket för att friska upp minnet! Det är ju riktigt häfitgt.
Nu har jag lust att starta en ny film, för nu har förresten Göta Kanal slutat. Så jag funder på att starta Prins Caspian eller kanske kolla ifall vi har något i filmhyllan! Hmm, hur tycker ni jag ska göra? ;D












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0