Sovmorgon :)

Detta har verkligen vart en helt perfekt morgon. Ingen är hemma. Jag sov till typ nu och hela huset är tyst. Perfekt när man nyss vaknat och man fortfarande är lite halvputtig ;) Hehe... Idag har jag inget på schemat alls. Eller jo jag ska försöka göra en sockerkaka. Fast morsan får såklart hjälpa till. Jag har aldrig, och då menar jag aldrig, bakat förut. Det närmaste jag kommit är väl att kavla ut pepparkaksdeg och sedan göra olika mönster. Men när mer än det har jag då aldrig gjort. Men det är väl för att jag inte är direkt intresserad för något inom köket. Så det rä därför det blivit så här kan jag tänka mig! Jag ska väl vara happy sålänge jag får ett G i HK.
Jaja.. nu ska jag gå ut på Mer-trafik.se. Det har faktiskt lönat sig rejält att gå med där ;) Very good :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0