Sorry för att jag inte bloggade nåt igår

Hej.
Sitter nu i skolan i musiksalen. Vi har rast så har inget bättre för mig.
Btw, sorry för att jag inte bloggade nåt igår men jag var med Johan och Isak igår och rekte lite vattenpipa. Sen när jag kom hem så somnade jag på engång. Det är lite kul för klockan var inte ens 21.00 när jag somnade. Mne jag var verkligen skit tröt så det bara blev så. Sen imorse så vaknade jag inte ens av att min mobil började ring. Skoj ^^
Är detta ett tecken på att jag behöver sova mer? Jaj.. iallafall så gick provet igår ritkigt bra. Tror iallafal att jag kommer får G, inte nå högre iallafall. Flr jag chansade bara på allt. Men jag tror iallafall dårå att jag kan få ett G. Nu ska jag sluta och vara lite social. Sitter och glor på de som tränar lucia., Ganska kul ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0