Snö väcker barndomsminnen

Idag har jag fått reda på de flesta betygen :) Fick MVG i biologi ;D Sen fick jag VG i tyska och SO. Hon ville inte sätta nå högre betyg än så hon slipper sänka mig senare om så är. Men det säger ju att jag kanske var värd ett MVG i bådå ämnena (?) Kul är det iallafall :) Happy hour <:o)

Efter skolan var jag med Johan idag med. Vi hade jätte skojit. Från början började det med det samma vi gjorde igår, bara kolla på tv. Sen beslöt vi oss för att gå ut. Då traskade vi ner till badet och satt där och snackade ett bra tag. Sen gick vi och kostade snöbollar på Fjärdhundrabadet skylten. Då fick vi en väldigt skojig ideé. Att man skulle lägga sig i skogen och kasta snöbollar på bilar som åkte förbi.
Direkt började jag minnas hur det var att vara barn, när man gjorde bland annat såna här så hyss. Det var skit roligt. Det tog ett tag innan vi hittade ett bra gömställe men efter ett tag så fann vi en jätte bra plats! Allt var frid och fröjd och vi hade det så roligt med att kasta på alal bilar. Men efter ett tag så märkte vi att det kom en bil som körde väldigt sakta och då såg jag att det var en av bilarna vi kastat på. (vi träffade framrutan på den bilen). Så båda två sprang allt vi kunde in i skogen och då såg jag bakom mig att bilen hade stannat och man såg hur mannen där inne satt och glodde in i skogen för att se ifall han fann oss. Men vi lyckade komma undan. De var så jävla skojigt.
Hjärtat slog fan frivarv inne i kroppen på en andra gången det var en bil som stannade! Då var det så att vi hade gått tillbaks till stället och då ser Johan i ögonvrån att det är två bilar som stannat en bit längre bort. Och när jag kollar jag med ser jag den också. Så båda springer in och i bakrunden har man en bildörr smälla igen så vi båda sprang allt vad vi kunde, efter ett tag så kom jag till en plats där jag lätt smälte in med marken så där la jag mig på marken och iaktog skogen. Jag är inte säker på ifall jag såg något eller om det bara var ögat som spelade mig ett spratt men det såg ut som att något rörde sig i skogen. Och då var det inte vinden utan det såg ut som en människa. Så dum som man är när man bilr rädd så reste jag mig upp och sprang allt vad jag kunde!
Vi kom därifrån helskinnade iallafall. Men fi fan vad roligt det var. Vi höll säkert på över en timma med detta. Shit så skojit det var alltså.

Snö väcker barndomsminen :)

Kommentarer
Postat av: en man :D en tjock man dessutom :D

HAHAHAHA FAN VAD KUL :D

2008-12-16 @ 21:46:46
Postat av: michaela

gratis till betygen :D

2008-12-17 @ 01:06:43
URL: http://notthatglamorous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0