Sjukt spännande finalen är!

Åhh shit vad spännande det är i finalen nu aså! Båda två har vart skit bra men Kevin är som vanligt snäppet högre! Just nu är det paus och kollar nu på Fäst vid dig. Väldigt bra film ;P Det är två syskon som sitter ihop med varandra. Sjukt rolig..!

Förlåt för så dålig uppdatering denna dag. Men jag har inte mått så bra. Har sovit några timmar och mått illa och vart på väg att spy 3-4 gånger. Inte kul, inte kul alls! Men nu känns det bättre iallafall!


Vem vinner då? Vem kommer ni rösta på? I år tänker inte jag rösta för min favorit är inte kvar! Men som sagt så hoppas jag på att Kevin vinner. Men nån hjälp av mig får han inte!


Kommentarer
Postat av: Agnes

Jag kommer inte heller rösta. Sörjer fortfarande efter Loulou

2008-12-12 @ 22:17:35
URL: http://galtspillning.blogg.se/
Postat av: Anna

Haha, han klarade sig uppenbarligen utan din röst^^ Såg massa lyckliga fjortisar på vägen hem igår.

2008-12-13 @ 22:07:47
URL: http://lantisflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0