Såg ut som en professor

Haha.. nee det blir inte nån fluga till denna outfit ;P Hah.. ni skulle se hur jag såg ut xD Såg ut som värra snilleprofessorn ;P Nej ingen fluga för min del denna kväll ;P Jag kanske ska ta och börja testa de olika outfitsen innan jag bestämmer mig för att det är just denna jag ska ha. Nu vet jag det till nästa gång.
Snart kommer gästerna och då blirdet välkomsdrink och därefter mat. Sedan har jag inte bestämmt mig men det blir nog på med jackan och skorna och gå ut och vara med Elina och Emma tills jag ska hem igen och fika eller vad det nu blir. Hoppas iallafall på en helt fantasktisk kväll. Med mycket fina fyverkerier. Nu är de här så nu måste jag sluta. :)

Kommentarer
Postat av: Linn

SVAR: Ja, det är en minidator. Fast det är inte den allra minsta. Den jag har har större tangenter och större minne... Kostar runt 3500 tror jag.. Not sure..

Asus eee PC 409hd...

2008-12-31 @ 20:32:21
URL: http://underbartful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0