Riktigt bra film

Nu har jag sett en till film. Jag tänker inte avslöja vilken det är men jag kan säga så mycket att den var helt ok. Det var inte den bästa film jag sett men inte den sämsta heller. Det var nån romantisk action film tror jag att det ska föreställa men de kysstes bara två gånger under hela filmen och den var liksom 2 timmar lång. Det blev jag lite irriterad på. Men annars var den ganska bra. Jag kan ge er en ledtråd; vampyr. Det är vad som finns med i filmen. Någon som kanske kan gissa vad det är för film?
Nu ska jag se Sex and the City igen. Jag diggar verkligen den filmen. Skit bra :) Lungt den bästa filmen jag har på datorn just nu. Ska nog önska mig den där boxen med alla säsongerna i födelsedagspresent ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0