Nyklippt och fräsch

Hej!
Nu ahr jag kommit hem från stan. Har vart där och klippt mig. Lika frilla men kortare. Så nu är det lättare att fixa den. Sen till nyår ska jag beställa en till klippning och även färgning. Då ska jag nämligen göra blonda slingor. Jag har verkligen tänkt mycket på detta nu och om jag gör många väldigt ljusa så ser det inte lika fejkat som när man färgar hela håret. Så då blir det lite nytt till det nya året ;D
Nu sitter jag och lyssnar på Britneys nya platta, skit bra ;) Nn när jag vart hemma så har jag hunnit med att hjälpa till att laga mat och även äta den. Det blev tacos, det var länge sedan, mjumsigt :D

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack så mkt! :D Jag skulle nog gissa på att Robin åker ut. Vem tror du? =)

2008-12-05 @ 20:58:49
URL: http://eemmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0